Giriş Yap
x
XyZ Forum - Adult Forum - Porno Forum - Sex Forum Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Sasha avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Bizi Sabaha Kadar Becerdiler


Çevrimdışı Sasha
#1
Yaa biz şimdi üniversiteliyiz okuğumuz yerde hiç mi hiç yakışıklı erkek yok neyse uzaktanda olsa 2 tane ayarladık ve evlerine gittik. Anam o ne daha kapıdan girer girmez çullandılar neye uğradığımızı şaşırdık. Tamam bizde azmışız ama bi ön sewişme falan olur dimi yokkkkkkkk nerdeee çocukda bir yakışıklı pantalonunu indirdi ne göreyim altına şaban donu giymiş. Tabi ben koptum. Gülmekten kasıldım artık.
Neyse odaya çıktık tabiii ben hatırlamıyorum arkadaşım sesimizi duymuş. “Ahhhhhh, ohhhhhh, yapma, tamam, yoruldum, sen hayvan mısın.” Ama bittim resmen yaa. Sanki kız görmemiş beceremiyoda, penisi de büyük olsa tamam diyecem, yok oda yok, bi bok anlamadım. Girip çıkıyo arkadan aman neyse kovdum in üstümden dedim. Sonra arkadaşımın odasına doğru gittik onları izlemek için gerisini o anlatsın bence ?
İlk önce çocuğu beğenmeyip ay asla ellemem bile diyen arkadaşım. Baktım kilodu yerde yırtılmış çocuğun altında inliyor şok oldum birde benim abaza onların pozisyonlarını görünce delirdi. Anam kızı bi sikiyorduki sorma.
Dedim nereyedüştük sabaha kadar devam bir uyandık her yerimize boşalmışlar bacaklarmızı kaldırıpta yürüyemiyoruz bile öldük 1 hafta yerimizden kalkamdık. Bi bokta anlamadık yapılırmı böle bi şerefsizlik siz söyleyin ya hiç mi kız görmediniz hayvan abazalar……
Şimdi arıyorlar biz açmıyoruz, açarmıyız hiççç HAKSIZSAK SÖYLEYİN LÜTFEN
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
istanbul escort kızlar
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi